nedjelja, 24.01.2010.

Brendiranje Hrvatske



Brendiranje („brand“) Hrvatske potraga je za pričom o destinaciji. Hrvatska kao zemlja koja cijeli svoj gospodarski uspjeh temelji u prvom redu na turizmu, nažalost i dan danas nema razvijen brand. Složit ćete se, krajnje je potrebno napokon brendirati Hrvatsku odnosno napraviti priču o destinaciji, a ne čekati da priča nastane sama od sebe, često puna krivih predodžbi o destinaciji.
Photobucket
Mislim da bi Hrvatska svoj brand trebala graditi na uslugama, ali i proizvodima. Od usluga bih izdvojio hrvatske hotele tj. lance hotela kao što su na primjer Jadranski luksuzni hoteli, zatim mali obiteljski hoteli, dobri restorani (na primjer kamenice u Stonu), konobe, vinarije, seoski turizam (Istra), eko turizam (Dalmatinska zagora, Lika, Zagorje).
Photobucket
Ove usluge u jako kvalitetnom obliku možemo naći na području cijele zemlje, od Slavonije i Baranje, do Međimurja i Zagorja pa preko Like i Gorskog Kotara sve do Jadranske obale. Zato smatram da nema dvojbe da sve navedeno ne postane dio projekta brendiranja Hrvatske. Kada govorimo o proizvodima svakako bih izdvojio kvalitetna vina naših vinograda koji se također protežu kako obalnim dijelom (Pelješac, Korčula, Istra) tako i unutrašnjosti (Zagorje). Ako bi spojili brendiranje kroz usluge i proizvode uspjeli bismo istaknuti Hrvatsku kao zemlju izvrsnih luksuznih hotela sa još boljom gastronomskom ponudom. Jednom riječju, destinacija za sve one željne odmora sa pet zvjezdica uz izvrsna jela i dobru kapljicu.
Photobucket
Vrlo dobro znamo da je većina gostiju dubljeg džepa zapravo srednje i starije dobi, a upravo udoban smještaj i dobru hranu takve skupine traže. Pametnim brendiranjem zemlje, daleko bismo otišli od sadašnjih skromnih 7 milijardi eura prihoda od turizma. Dakle potrebno je ustanoviti koje su naše komparativne prednosti spram zemalja konkurenata i te prednosti koristiti kao temelj za brendiranje. Kako brand predstaviti strancima? Pismenim putem (knjige s primamljivim naslovnicama, vodiči, brošure, CD) ili internetom (web stranice, na primjer na stranim portalima staviti primamljive linkove). Rezultat – više posjeta, porast potražnje, porast cijena nekretnina, zadovoljstvo lokalnog stanovništva – sigurno neće izostati. Slobodno me nadopunite s nekim novim prijedlozima za brendiranje...

21:54 - Komentiraj { 6 } Print - #

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

since 18th January 2008

* sve mikro i makroekonomske teme
* najaktualnije vijesti iz svijeta businessa i politike
* brojne kritike na svakodnevne teme

Image Hosted by ImageShack.us


Sva pitanja šaljite na ovaj mail


Image Hosted by ImageShack.us

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Tko je Funky Business?
- magistar ekonomije
- međunarodni volonter
- ljubitelj likovne umjetnosti




Do sada vas je bilo na blogu:free hit counter

hit counter



Vaši komentari na temu posta su uvijek dobrodošli kao i vaše kritike i pohvale. Svi komentari koji imaju svrhu reklame drugog bloga ili u sebi sadrže uvredljiv sadržaj biti će trajno izbrisani te će autorima istih biti zabranjeno daljnje komentiranje.

Image Hosted by ImageShack.us
since 18th January 2008