četvrtak, 18.02.2010.

Savršena inauguracija


Jako mi se svidjela današnja inauguracija novog predsjednika. Cijela ceremonija je djelovala jako kulturno, otmjeno i europski. Pozornica je odlično izgledala, sam Markov trg kao ambijent za ovakve prilike je savršen. Obitelj Josipović je također bila usklađena, od samog predsjednika koji je bio "po protokolu" do supruge Tatjane i kćeri Lane koje su po meni bile primjereno odjevene za ovakvu priliku. Ipak nismo mi SAD, niti imamo Obame :)) Predsjednikov govor je bio po meni koju minuticu predug, ali sadržajno savršen. Kod prisege mi se činilo da je Jasna Omejec imala čak i veću tremu od samog Josipovića, ali i to je ispalo simpatično pa ne treba zamjeriti. Folklor na kraju ceremonije je bio jednako dobar izbor. Stvarno mogu reći da sam jutros bio ponosan dok sam sve to gledao. Smatram da smo izabrali najboljeg predsjednika i da će opravdati naše veliko povjerenje.

Photobucket

Od silnih uzvanika, izdvojio bih Bandića koji je pristojno čestitao Josipoviću i ustupio mu Dverce za slavlje. Sanader je bio pozvan po protokolu i odazvao se, srdačno čestitao predsjedniku i brzo napustio Markov trg ne želeći stvarati probleme jer su iz publike čuli povici "Lopove, lopove". Pohvalno za njega. Ipak je pokazao da ne želi svojim dolaskom upropastiti ovako svečan događaj za Hrvatsku.

Photobucket

16:15 - Komentiraj { 11 } Print - #

Komentari On/Off

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Image Hosted by ImageShack.us

since 18th January 2008

* sve mikro i makroekonomske teme
* najaktualnije vijesti iz svijeta businessa i politike
* brojne kritike na svakodnevne teme

Image Hosted by ImageShack.us


Sva pitanja šaljite na ovaj mail


Image Hosted by ImageShack.us

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr


Tko je Funky Business?
- magistar ekonomije
- međunarodni volonter
- ljubitelj likovne umjetnosti




Do sada vas je bilo na blogu:free hit counter

hit counter



Vaši komentari na temu posta su uvijek dobrodošli kao i vaše kritike i pohvale. Svi komentari koji imaju svrhu reklame drugog bloga ili u sebi sadrže uvredljiv sadržaj biti će trajno izbrisani te će autorima istih biti zabranjeno daljnje komentiranje.

Image Hosted by ImageShack.us
since 18th January 2008